Zapraszamy od poniedziałku do soboty

Informacje kontaktowe

image

Masz pytanie nie czekaj i zadzwoń.

Odpowiemy na pytania, umówimy spotkanie, pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie.

image Często zadawane pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Po montażu haka musisz udać się do stacji kontroli pojazdów, gdzie przejdzie on przegląd (cena to około 36 zł). Jeżeli diagnosta nie stwierdzi problemów, wystawi zaświadczenie, które pozwoli na wpisanie haka do dowodu rejestracyjnego przez odpowiedni urząd.

W Polsce masz prawo jeździć z hakiem, niezależnie od tego, czy jest on zespolony z belką, przykręcany czy wypinany. Nie może jednak powodować zagrożenia dla innych uczestników ruchu ani zasłaniać ważnych części auta.

Często niska cena haka oznacza duże kłopoty. Nieraz decydującym kryterium jest cena haka holowniczego. Cena i tylko cena, jak najtaniej. Pamiętać musimy jednak o różnego rodzaju chwytach niektórych firm – haki bardzo tanie, są jednak niekompletne , bez atestu,homologacji lub nawet używane. Kupując haki zwracaj uwagę na ich potwierdzoną jakość, a nie niską cenę, aby nie narazić się na dodatkowe koszty. Bogatą i rzetelną ofertę haków holowniczych znajdziesz w profesjonalnych sklepach, gdzie spotkasz się również z miłą i fachową obsługą. My ze swojej strony zawsze staramy się rzetelnie pomagać i dobieramy produkt pod kątem potrzeb klienta. Po zakupie również nie zostawiamy nikogo z ewentualnym problemem, jeśli taki się pojawi.

Po pierwsze wybierając hak holowniczy należy dobrać go do modelu naszego samochodu. Sedan, hatchback, kombi – każdy rodzaj samochodu w większości wypadków wymaga innego haka. Znaczenie również ma to czy samochód posiada napęd 4×4 oraz czy nie wprowadzono w nim zmian poza seryjnych np. przedłużenie tyłu samochodu. Hak odpowiednio dobrany będzie co do milimetra pasował w otwory fabryczne auta i jego montaż nie sprawi problemu. Dopasowując hak warto również zwrócić uwagę na wymagania producenta dotyczące montażu. W wielu przypadkach konieczne jest podcięcie zderzaka. Zainteresujmy się, czy montaż nie będzie ingerował w zderzak, a jeśli będzie, to czy podcięcie będzie widoczne. W zdecydowanej większości producenci dobrych haków holowniczych tak projektują swoje konstrukcje, by podcięcie było niewidoczne.

Pede nullam nullas it ultricies corne mone molestie erate montes adipiscing leo est magnis imperdiet fermentum auctor hymenae laoreet tempor vestibulum dictumst

Pede nullam nullas it ultricies corne mone molestie erate montes adipiscing leo est magnis imperdiet fermentum auctor hymenae laoreet tempor vestibulum dictumst

Pede nullam nullas it ultricies corne mone molestie erate montes adipiscing leo est magnis imperdiet fermentum auctor hymenae laoreet tempor vestibulum dictumst